Torsdagstankar.

 
I hallen just nu. 
 
Torsdag redan. Jag njuter av skogen mellan jobbpassen. Hittar de första kantarellerna. Plockar massvis med blåbär som avnjuts med kall mjölk. Jag går hundpromenader och försöker tänka ljusa tankar om den här sommaren. Däremellan redigerar jag bröllopsfoton och drömmer om vita sandstränder. Ja, det är vad som sker i mitt liv just nu. Hur har ni det? ♥
Vardag | |
#1 - - Miss Marie:

Jag hoppas vi får se fler vackra bröllopsbilder här på bloggen, du tar alltid så vackra foton!

#2 - - Sandra T :

Fin torsdag ändå. Ljusa tankar och blåbär. Sandstränder och skog. Jag försöker mig på att landa i stadssommarlov efter alla veckor på resande fot . Så mellan regnskurarna är det parklek, museer , caféer och annat. Ikväll ska jag sitta några timmar med en bästa vän på ett härligt ställe och lite bubbel. Längtar. Glad att du håller liv i bloggen här. Kram .

#3 - - johanna - tillvaron.se:

Jag peppar för blåbärsplockning nästa vecka då vi åker hem till skogen i Dalarna. Så oerhört peppad, hoppas bara inte allt är bortplockat redan...

Upp