I helgen har jag..

 
 
...fyndat på myrorna. Som även blev det första, riktiga inköpet till vårt bröllop. Jag tänker en drös med vackra gamla flaskor till dekoration. Några med en blomma i, några tomma. Vi får se.
 
 
..trängts i soffan med våra små. Det tar på krafterna för alla att spendera dagarna ute i vårsolen. 
 
 
...fotat vitsippor. 
 
 
..och självklart plockat vitsippor. Tänk att en liten blomma kan skänka så mycket glädje! 
 
 
..hängt i Örebro med Jenny.
 
 
...fotat några snabba porträtt och fick genast en såndär favoritbild. Hit återvänder jag snart, vilken perfekt miljö! 
 
 
...solat näsan, pratat viktigt och oviktigt. Kramats och picknick vid vattnet. 
 
 
..grillat och spelat kort hos vänner. Fint! 
 
 
...vaknat till fågelkvitter och klarblå himmel. Våren, jag älskar dig! 
 
 
...träffat Frida. 
 
 
..grillat korv, druckit kaffe och pratat ikapp. Hon som just kommit hem från Thailand. Åh.. 
 
 
...tittat på fåglarna. Fascinerats av ljuset.
Stannat upp, känt tacksamhet i hela kroppen. 
Så himla fint, den känslan. Vetskapen om att vi har all denna vackra tid framför oss. Inte bakom oss, vi befinner oss inte mitt i, utan vi är här, alldeles här och nu. Är inte det lycka så säg! 
 
 
Fotografi, Vardag | |
#1 - - Mary:

Gör ont i själen att inte få vakna till en sådan utsikt..ont i själen. Ja faktiskt.

Svar: Puss hjärtat! <3
Angelica

#2 - - Jenny:

Tack för en underbar dag, underbara du! Det var precis det jag (kanske vi båda?) behövde. ❤️ Kram

#3 - - Sandra:

Den här helgen har varit helt underbar. Våren har verkligen kommit en bit på väg och vi har kunnat njuta av den. Jag söker nuet och försöker vara där hela, hela tiden. Inte tänka på sen, när det blir varmare eller när solen skiner starkare, utan nu, nu, nu. Din helg låter såå skön. Hoppas söndagskvällen också blir just så. Kram till dig.

Svar: Ja, så fint det är just nu. Jag njuter och nyper mig lite i armen. Stor kram!
Angelica

#4 - - Anna:

Låter som en fin helg!

#5 - - Ellinor:

Fantastiskt vacker helg! En helg som vi verkar vara många som har njutit av. Äntligen lite sol och värme. Fint sällskap sätter en extra guldkant på allt <3

Som vanligt fantastiskt vackra bilder. Hoppas att jag får tillfälle att träffa dig nästa gång jag kommer upp.

Kram

Svar: Ja, verkligen. Vilken underbar helg. Jag hoppas verkligen det passar nästa gång så vi får träffas, ser fram emot det! Kram fina du
Angelica

Upp