With love from the sea.

 
 
 
 
 
 
 
 
Hemma igen efter några underbart lata och vackra dagar i Danmark. 
Jag har vandrat barfota på stranden, stranden där det inte verkar finnas något som skiljer havet från himlen.  Där doften av tång och hav kastar mig tillbaka i tiden. Där solen kämpade sig fram och gav oss hopp om sommar. Där sanden var varm och vit och jag ville hålla kvar den känslan föralltid. Jag är förälskad. Livet. ♥ 
 
 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Angus:

Ser underbart ut!

#2 - - Johanna :

vilken härlig känsla det är i bilderna! :)

#3 - - Sandra:

Så himla, himla fint.

#4 - - Helenas Söta:

Underbara bilder från hav och strand! Förstår att du blir förälskad i livet i ån vacker miljö. Kram

#5 - - Jenny:

Det kommer ett havsinlägg från mig med i veckan. :) <3 <3 <3

#6 - - Helena:

Hittade hit via Anna (angusfoto) och måste bara säga att jag älskar de bilder som du tog på henne och hennes karl. Så underbart fina! :)

Svar: Tack snälla du! :)
Angelica

Upp