07:00

 
 
God morgon. 
 
Jag tänkte kika in och säga hej då på ett tag. Troligen blir bloggen tyst i några veckor nu. Men om ni vill följa med till Thailand så ses vi på Instagram. angeliqe_se  där jag troligen kommer uppdatera flitigt med hav, strand och mat. Herremingud, vad jag längtar. Kan inte förstå att jag i helgen inte ska sitta framför kaminen med en kurrande katt i knät. (inget fel med det heller).
Men för nu byter jag ut soffan till strand och stickade tröjor till klänningar. 
 
Vi ses i Thailand. ♥
Vardag | |
#1 - - Josefin -Happy Days-:

Ha det alldeles alldeles uuuunderbart, njut vännen! Kram och trevlig resa ❤️

Svar: Tack hjärtat! <3
Angelica

#2 - - Jenny:

Underbart! Vi ses på insta, min vän! Ha det underbart nu! Stora kramar

Svar: Jag kan knappt tro det. Nu talar vi resnerver. Kramar i massor! <3
Angelica

#3 - - Katarina:

Gud så härligt!
Vi har ca 40 dagar kvar. Hoppas jag kommer ner i värsta hettan!! Längtar så efter värme!
Kramar

Svar: Det ska bli helt fantastiskt skönt! Jag är så jäkla flygrädd bara. Men jag försöker andas här och packa klart det sista. Åker till Stockholm i eftermiddag. Kram!
Angelica

#4 - - Miss Marie:

Härligt med semester! Personligen längtar jag inte till Thailand, men sol och värme är ju inte fel...

Och min flygplanstokige make skulle lugna dig med att säga att det är säkrare att flyga än att åka bil. Risken att ni ska krocka med bilen på väg till flygplatsen är större än att något skulle hända med planet. Det kommer gå kanon!

#5 - - Anna:

Hoppas du får en fin semester!

#6 - - Angus :

Ha det nu så jättebra Angelica!! Ta hand om er och va flitig på instagram!! :) kram

#7 - - Angus:

Ja visst är det himla skoj! med bostadsrätten!! :) När kommmer du hem?!

Svar: Ja verkligen! :) vi kommer hem den 14 mars, runt kl 15 landar vi på svensk mark. :) då hoppas jag det är VÅR! Kram!
Angelica

Upp