Äpplen Äpplen Äpplen.

 
 
 
 
 
 Överfulla äppelträd, röda och saftiga. Tog med mig en korg in. 
Mums för äpple och kanel på morgongröten. Eller steka i en klick smör med kanel. Eller äppelpaj med kanel. Äpplen och kanel, finns det något godare på hösten? 
 
 
Vardag | |
#1 - - Jenny - Bildjournaliststudent:

Vilket mysigt inlägg. Så mycket höstfeeling. Bravo!

#2 - - kaffehörnan:

Vad underbart gott de ser ut med äpple

#3 - - ida. ♛ [fotografi och hästar]:

åh älskar bilderna!

Svar: Tack snälla Ida!
Angelica

#4 - - Ellinor:

Det finns så mycket att älska med hösten, all skörd och frukt är bara en sådan sak.
När jag i helgen besökte mina morföräldrar hade jag med mig en påse äpplen. En del av dessa pressade vi till juice och ack, vilken god juice det blev. Drack det sista nu på morgonen och funderar verkligen på om jag inte borde köpa mig en egen press jag också.
Kram

#5 - - Ninni:

Fantastisk serie höstbilder. ♡

Svar: Puss! <3
Angelica

#6 - - Johanna E:

Åh din blogg är underbar! Kan du inte göra ett inlägg och visa lite hur ni bor? :)

Svar: Tack fina du! Det kanske vore en idé. :) Vi får se. Kram
Angelica

#7 - - Victorias fotovärld:

Åh, så fint, och gott! Mmm, håller med, äpple och kanel är en riktigt bra kombo!

Svar: Mm! Underbart gott. :)
Angelica

#8 - - Jenny:

MUMS! Du vet väl att du också kan lämna in dem till musteriet i Linde för must? Det blir så JÄDRA gott! Men kan få det på bag in box (5 l) så håller det längre. Sedan kan man värma den och krydda den höstigt, mums! :) Jättevackra bilder, i alla fall. KRAM

Upp