Påsk, godis och kärlek.

 
 
 
 
Här har vi just njutit av påsklunch för två. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, läsa lite bloggar och vila magen lite innan jag beger mig mot jobbet. Detta året firar jag påsk utan min familj, och det känns ju lite konstigt. Men nog om det. Här har ni mitt enda påskpynt för i år, tuppen som jag hittat på seondhand. Fin va? 
 
Hoppas ni får en fin helg. Jag ser just nu fram emot annandagen, då får jag träffa inte bara en, utan två kära vänner och min lilla Elsa. Det är kärlek det. Så full fart mot min lediga dag. ♥
| |
#1 - - Jenny:

Vad fina vaserna blev också! Hoppas det blir bra med jobbet och att du ändå får en fin påsk, utan familj. Jag ska åka mot småstaden i natt efter en liten fest och tillbringar söndag och måndag där. Hoppas på sol så att jag kan sitta på verandan. Då ska jag tänka på dig och vår stund vid slottet ihop. Stor kram och glad påsk!

#2 - - felicia.:

så mys!
Glad påsk finis

#3 - - Sofia:

Mysig bild! Glad Påsk! :-)

#4 - - Sarah Eklöf:

Jättefin blogg och jättefin tupp! :)
Ha en jättebra påsk!

#5 - - aliengirl- art is my life:

Så gott med påskgodis! :D

#6 - - Matilda:

så himla fint!

#7 - - MissJeni - mamma till Lucas ♥:

Det var längesen jag firade påsk med hela familjen. Men då har jag ju bott 37 mil ifrån dom också. Idag var vi dock hem till farmor med lite påskgodis till henne :)

#8 - - LORISSA LOVEBOMB:

Det låter mysigt :) Här firar vi inte påsk, men vad gör det när man har så mysiga bloggar att spana in? :)

#9 - - hannaly // en salig blandning av inredning, recept och vardagliga ting:

Härliga bilder!

#10 - - JUNITJEJJ:

Fina bilder!

#11 - - Ellinor:

Jag firar också en högst okonventionell påsk - njuter av lediga och oplanerade dagar, tränar, äter gott, går långa promenader och njuter av extra tid med nära och kära. Underbart!

Önskar dig en fortsatt fin helg!

Kram

#12 - - Y A S M I N E:

Härliga bilder!

#13 - - Sara:

härligt det såg ut! mys :)

#14 - - Viktoria:

Så härligt! Glad påsk på dig! Vilka söta muffinsformar!

#15 - - Katarina:

Ser underbart ut! Glad påsk och kramar till dig!

#16 - - Jenny:

Söta muffinsformar!

Upp