Mot Stockholm.

 
 
 
 
Onsdag eftermiddag. Jag har grejat hela dagen. Packat och kollat allting två gånger. Imorgon bitti åker jag mot Stockholm och hälsar på Maria.. Vi har pratat om ostbrickor och vin. Bio och promenader. Kaffe och morgontv. 
Det tycker jag låter alldeles perfekt!
Jag är hemma igen lördag kväll, häng med mig på instagram om ni vill, ni hittar mig under angeliqe_se 
 
Så, nu tar jag lite ledigt från bloggen men återkommer säkerligen med en drös bilder,
kameran följer ju såklart med. Ha en fortsatt fin vecka kära ni! ♥
Vardag | |
#1 - - Victoria:

Trevlig resa.

Svar: Tack fina!
Angelica

#2 - - Linnea Lönnberg:

gillar verkligen din tröja!!

Svar: Jag med, lite kär! :)
Angelica

#3 - - Angus:

Myspys ha så skoj!

Svar: Det ska vi ha! :) Kram
Angelica

#4 - - Ninni:

Sötnos! Det låter helt undebart. Önskar dig ett par mysiga dagar i huvudstaden :) Kram

Svar: Tack finaste! Kram!
Angelica

#5 - - Sandra :

Men åh, jag hade velat ses för en fika. Nu åker vi bort på fredaglunch. Typiskt. Var i stan kommer du befinna dig?
Stor kram och välkommen till stan!
Kram

Svar: Åh, det hade varit mysigt Sandra! Jag återkommer i vår, kanske vi kan ses då? Vore jättemysigt! Kram och tack! Stockholm är fint. :)
Angelica

#6 - - Alice Gustafsson:

fint! :)

Svar: Tack :)
Angelica

#7 - - Katarina:

Välkommen till stan. Härligt med lite miljöombyte.

Svar: Tack fina! Önskar jag hade lite fler dagar så jag kunde hälsa på flera stycken, men till våren kanske vi kan få en dejt? :)
Angelica

#8 - - Karin O:

Trevlig resa:)

#9 - - Sara Björk:

ha det härligt! :)

#10 - - Ellinor:

Önskar dig en riktigt fin resa och trevliga dagar tillsammans med din vän!
Kram

Upp