Marknad.

 
 
 
 
 
 
 
Egentligen finns det inte mycket alls på dessa marknader. Mest strunt, och massor av godis. Men sen är det alltid väldigt mysigt att strosa omkring där ändå. Noramarken bjöd även detta år på överfyllda gator med knallar, extremt mycket folk och doften av grillad majs. Gott är det.
Jag hade fint sällskap och somnade utslagen på soffan när jag kom hem. Nu; nu ska jag ta mig en kvällspromenad och njuta av den friska luften. Imorgon väntar fotografering och packning. Snart måndag och stockholm. Det är fint att vara lite ledig. 
 
Trevlig helg på er! ♥
Vardag | |
#1 - - petronella :

vad härligt med marknad!

#2 - - JUNITJEJ:

Det är så mysigt att besöka marknader!

#3 - - Miss Marie:

Där var jag också idag! Oooootroligt mycket folk, vägen mellan Örebro och Nora var superjobbig och som du säger så finns det inte mycket substans på såna här marknader... Tror man upplever Nora bättre en helt vanlig dag, men min son älskade att de gamla ångloken körde vid tågstationen! :)

#4 - - Sara:

härliga bilder!

#5 - - hannaly // en salig blandning av inredning, recept och vardagliga ting:

Mysigt med marknad!

#6 - - Elizabeth:

Superfin blogg!

#7 - - A G N E S ▲ - Dreaming of traveling around the world:

Jag ÄLSKAR marknader, även om jag inte köper något är atmosfären så härlig! シ

#8 - - Jenny:

Noramarken. Har ett speciellt minne därifrån. Egentligen inte så trevligt men på något sätt en nystart. Det var 2009 och jag var helt nyseparerad (eller nydumpad, more like). Jag gick runt i helsvart och såg nog ganska sliten ut (en vän som träffade mig frågade om jag hade separerat innan hon knappt sagt hej, så det syntes nog). Men där köpte jag en spikmatta. För att få ro. och den har jag använt nästan varje dag sedan dess. I fyra år. Bitterljuvt och ganska fint, ändå... Härligt att se den genom din lins!

Upp