Till skogs.

 
 
 
Även med smärta i ryggen så är det skogen som gäller. Små steg, men återvänder sakta hemåt med energi och lugn. Över mossa och sten. Med solen som strålar genom täta granar. Små stigar här och där, hittar jag lätt min väg.  Min trollskog. Min plats för återhämtning.
 
 
Vardag | |
#1 - - JUNITJEJJ:

>Det är underbart att vistas ute i skogen!

Svar: Ja verkligen! :)
Angelica

#2 - - Patricia:

Skogen är terapi för mig också :)

Svar: Underbart.
Angelica

#3 - - Jenny:

Fasiken att du också har ont i ryggen! Krya!

Svar: Ja, det här liknar skit rent ut sagt. :( Ska tillbaka till naprapaten imorgon får vi se.
Angelica

#4 - - Emilia:

så fin bild! ser verkligen ut som en sagoskog, och ljuset är så mjukt och härligt :D

Svar: mm. min sagoskog! :)
Angelica

#5 - - monica:

Vilket magiskt ljus!Ja skogen e vår saviour!

Svar: <3 ja, det är den!
Angelica

#6 - - Terése Bouvier:

Så vacker bild på fin hund!

Jag har skogen in på husknuten men är uppvuxen i betongen. Ibland saknar en storstadslivet, men så beger en sig ut i den vackra naturen med sin hund och den tanken är som bortblåst ^^

Svar: Förstår dig! :)
Angelica

#7 - - Anonym:

så fin bild :)

Svar: Tack snälla!
Angelica

#8 - - Ida Nilsson:

Det är min plats för återhämtning också faktiskt. Älskar skogen och allt lugn där :)

Svar: Ja, det är underbart!
Angelica

#9 - - Sophie:

Jag älskar att promenera i naturen, finns ingen bättre medicin!

Svar: Visst är det så.
Angelica

#10 - - ann-sofie:

tråkigt att du har ont i ryggen, hoppas det blir bättre snart! Dessutom en helt makalös bild, som alltid!

Svar: Tack fina du! <3
Angelica

#11 - - Malin Aurora:

Åh så fin bild!

Upp