Plans.

Jag sitter o chattrar med Philippa. Jag planerar vårfotografering med henne & min kära lillebror.
Ungefär här har vi tänkt, vintage kärlek. Jag vill liksom börja redan nu, för jag vill så gärna ut med kameran och försvinna in i min egna lilla värld. Men vi kom fram till att April får det bli.

Annars, ja. Jag är inte alls på topp idag och ligger nedbäddad. Jag ber till högre makter att det inte är magsjuka på gång! känner mig sjukt stressad över skolan och allt som jag bör hinna med. Ingen vidare bra kombo.
Vardag | |
#1 - - KNORKAN:

Vilken fin bild! Hoppas du mår bättre imorgon. Kram

#2 - - Miss Marie:

Vintage kärlek, lovely! Vårblommande träd är ju bland det vackraste som finns!

#3 - - Elin:

Åh, ser fram emot vintagekärlek-foton! Längtar massor till våren.

Hoppas att du mår bättre nu dear!

Kram

Upp