Det här med att vara rädd för allting.

- Är det någon gen jag saknar?
Flyg, båt, hissar. Ja, där har ni mina extremfall av fobier. Idag är det båt och jag kunde inte sova längre än till halv sex. Klockan tolv idag drar vi oss mot stockholm för att kryssa oss till Tallin. Vi kunde ju dock inte fått bättre väder, så imorgon när vi knallar på osvensk mark lovas det över 20 grader.  20 grader ska vi gå i, och jag ska hålla den handen som jag nu hållt i 2 år, ja imorgon är det två år sedan jag träffade mitt hjärta. Kärlek! ♥

Nu blir det alltså en liten paus från bloggen, kommer åter på tisdag kväll. Tills dess? Instagram?
ni hittar mig under Angeliqes. Kram på er och trevlig valborg! ♥
Vardag | |
#1 - - Kristina - ingen vanlig dag:

Grattis till två år! Hoppas havet ligger lugnt och att du får en riktigt trevlig tripp. Jag var i Tallin i höstas och det är en riktigt mysig stad - ni kommer få det fint.



Gillar ditt kollage och redigering - det är verkligen snyggt att blanda svartvitt och färg.



Kram.

#2 - - Sara:

Vad tiden rusar iväg. Stort grattis till två år! :) kram!!

#3 - - Sandra:

Ha en fantastisk resa och stort grattis till 2 år!

#4 - - Karin:

Fina bilder

#5 - - Jenny:

Min kollega är från Estland och är ofta i Tallin. Klipp dig och färga håret (du skrev ju att du behövde det) det är mycket billigare där. Och framförallt: NJUT! Det kommer gå så bra, och vad duktig du är som trotsar dina fobier. Ha det underbart och happy anniversary ;)! Kram

#6 - - Sofia:

Grattis och ha det superfint! Det är ni värda. Hinner ni så gå förbi Kungsträdgården.. Du kommer jubla av lycka så fint det blivit dör sen sist. Kram!!

#7 - - Marie:

Hoppas ni får en fin resa :)

#8 - - Katarina:

Lycka till och ha en härlig liten minisemester :)

#9 - - Fotograf MissJeni:

Hoppas resan går bra och grattis till era två år tillsammans! <3

#10 - - Sofia:

Kul med en weekend iväg och grattis till era två år. :) Kommer definitivt gå superbra med båten. :)

#11 - - Jonna Erlandsson:

Missa inte min fototävling på bloggen där du kan vinna 250kr i presentkort!



http://jonnaerlandsson.se/blog/entry/28417

Upp