Gott Nytt År och mina Best Nine på instagram under 2018.

 
 
Gott Nytt År!
Jag börjar äntligen vända tillbaka till livet efter att legat en vecka i influensa, med feber och hela den karusellen. Tacksamheten när kroppen läkt sig själv. Nu måste jag bara hitta tillbaka till lite krafter så jag orkar ta emot 2019. Jag hoppas och tror att det är mitt år. Det kommer börja med en helt underbart rolig och nervös grej, jag återkommer om det imorgon. 
 
Ska vi kika på mina bästa 9 från instagram från året som gått? 
 
 
 
1. Hösten. Den här hösten. Den var vacker som få. Här går vi en promenad på vägen vi gått så många gånger nu. Varje årstid ger mig pirr i magen, men när sommaren går över i en färgexplosion så är det inte mycket som slår det. 
 
 
 
2. Den här bilden är i och för sig inte från 2018, men jag postade den som en av mina favoriter och tydligen en av era också. Jag minns känslan fortfarande. En tidig vårmorgon när jag hade lite för bråttom till jobbet för att hoppa av cyklen, men jag gjorde det ändå och det är jag glad för idag. 
 
 
 
3. Här ser vi sommarens torka men även sommarens ständigt återkommande besök. Råddjuren. Jag försökte så tyst jag kunde att smyga mig tillräckligt nära och i nån minut satt jag där och tittade på dig innan du fick fart och sprang. Jag älskar råddjur. Kanske är det mitt kraftdjur. 
 
 
4.  Också en favorit som jag postat en andra gång. Som att vandra i ett julkort. 
 
 
5. Också från hösten. Vardag hemma. Kamin, kaffe och katter. Livet. 
 
 
6. Våran fina Magsan. Maxus. Maxis. Hon fick somna in hemma i min famn och det är fortfarande tomt. Den här bilden talar så mycket för vem hon var. Älskade att få gå omkring lite som hon ville. Låg gärna bara där på åkern och njöt. Vill alltid bli klappad på och snarkade högt när hon sov. 
 
 
7. Efter ett åskoväder i Juni. Jag vet att jag satt på altanen och såg hur regnet lämande efter sig en magisk kväll. Jag kysste min man hej då, kopplade vovve och sprang ut med kameran över axeln. Hamnade hos kossorna en bit bort. Minns kvällen som en av de vackraste jag upplevt. 
 
 
 
8. November i en bild. November var tung men inget varar för evigt. 
 
 
9. Förgätmigej i kvällssol. Stickad tröja och hopp om en sommar. 
 
 
Tack för att ni fortfarande kikar in här. Stor kram! 
 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Jenni:

Hej Angelica.
Vad använder du för kamera och utrustning?
Dina bilder är fantastiska och jag bara drömmer mig in i dom <3
Ha en fantastisk fortsättning och en underbart gott nytt år <3

Svar: Hej! Jag fotar med Nikon D750 och nikkor 28mm allt som oftast. Älskar det objektivet. Och tack snälla du, det värmer! Gott nytt år!
angeliqe.blogg.se

#2 - - Ann Liis Hanslep:

Hej Angelica! Dina bilder är så proffsiga! Vi skulle så gärna ha dig med på Vinterspår 2-3 februari. Det skulle vara ett jättelyft.
Hälsningar
Ann Liis

#3 - - Emmi - explorista.se:

Du tar så fina bilder, älskar framkallningen och motiven! :) Särskilt förgätmigej-bilden, färgerna! <3

Svar: Tack kära du! <3
angeliqe.blogg.se

#4 - - Isabell:

Ingen fångar känslor som du. Tappar andan varje gång. Så imponerad och inspirerad.

Svar: Men åh, tusen tack fina du. Det värmer verkligen!
angeliqe.blogg.se

Upp