I mitt favoritrum.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
(Försöka fotogafera utan hund i vägen verkar omöjligt, hon ska alltid vara med) 
 
Sovrummet. Mjukt, ljust och väldigt sparsamt med saker. 
På sommaren är mörkläggningsgardiner ett måste men nu vill jag ligga på kvällen och titta på Karlavagnen. 
Jag blandar naturtoner med loppisstolar och dörren bakom är från när huset byggdes. Det här är mitt favoritrum och jag blir alltid lugn här. 
 
 
 
Inredning | |
#1 - - Sanne:

Mysig stämning här som vanligt <3
MÅSTE bara fråga var den vita klänningen med små svarta snirkelmönster till broderier, till höger i bild (högst upp) är ifrån? Helt ljuvlig!

Svar: Tack snälla du! Åh, jag kommer inte ihåg vad webbshopen heter.. Ska kolla upp det! <3
angeliqe.blogg.se

#2 - - Emilia Arnstrand:

Hej Angelica! Du inspirerar mig verkligen till att leva ett långsammare liv - även om det är skitsvårt! Vad jobbar du med?

och så fin den matta grå klänningen är!? Vart är den ifrån? :)

#3 - - Sanne:

Tack snälla! <3
Om du inte hittar, och är sugen på att sälja den så hojta till (så länge storlek passar) :)

Upp