20180923

 
 
 
 
 
 
 
 
Söndagseftermiddag i skogen. 
 
Idag tog min jobbvecka slut, det är himla fint att vakna till en ledig måndag. Efter jobbet idag var jag trött och hade lite sådär, vill inte göra någonting alls, humör i kroppen. Men jag kokade kaffe, tog med mig en vän och hund till berget ett stenkast hemifrån. Efter bara en liten stund kände jag att humöret vände och axlarna sjönk ned. Det är verkligen terapi och lugn att få komma ut i skogen. Tystnaden. Höjderna. Och nu när färgerna börjar skifta och luften är hög och kall, är det extra fint. Jag har verkligen längtat lite efter det här, även om jag inte känt mig klar med den här evighetssommaren som vi haft. 
Bästa avslutet på den här veckan, kommer somna gott känner jag. 
 
Hoppas ni haft en fin helg! 
Natur | |
#1 - - Anonym:

Alltså bilderna i detta inlägg! Färgskalan! <3 det finaste med hösten.

Svar: Tack! <3
angeliqe.blogg.se

#2 - - Mia:

Vilken underbar dag du har haft. Naturen, en vän och kaffe. Mer behövs inte för att det ska bli en bra dag.

Svar: Tack rara! <3
angeliqe.blogg.se

#3 - - Jeanette:

Jag förstår dig! Saknar att ha den där närheten till skogen och bergen nu när jag bor i Stockholm.

Upp