I vinterskrud

 
 
 
 
 
 
Jag har ledig fredag och jag kunde inte spenderat den bättre än ute i skogen som står i vackraste vitt. Svårfångat men det struntar jag i. Det blir inte vackrare än såhär. 
Vardag | |
#1 - - Anonym:

Tycker du har fångat det perfekt! Underbara bilder!

Svar: Tack snälla!
angeliqe.blogg.se

#2 - - Cilla:

Vad fina foton! Härligt med snö, vill oxå ha!

#3 - - Frida Furberg photographer:

Åh så mysigt det ser ut!! <3

Svar: Ja, verkligen mysigt! Jag älskar vinterdagar som dessa.
angeliqe.blogg.se

#4 - - Emmelie - mamma till två och sjuksköterska.:

Åh vad jag gillar dina bilder. Hur kan dina bilder ge mig ett sånt lugn ? Visste var det du som ibland befann dig nära Alingsås? Vill isåfall boka in en fotostund med dig =)

Svar: Tack snälla du! :) Nej, jag är inte i närheten av Alingsås ibland. Jag har aldrig varit där, haha! Kram på dig
angeliqe.blogg.se

Upp