Första februari och välkommen ljuset.

 
 
 
 
 
Torsdag och äntligen februari. Januari kändes tung så jag välkomnar en ny månad med öppna armar. Kan vi prata om ljuset, känner ni det? Jag vaknar tidigt, har ledig förmiddag och drömmer lite om våren. Alltid samma känsla vid denna tiden på året och jag får hejda mig lite, men ändå tänka på att vi har allt det där ljusa framför oss. Och nu? Nu ska jag hoppa ur morgonrocken och gå en promenad. Vovvarna har spenderat natten hos min mamma och jag har lite abstinens efter dem. 
 
 
Vardag | |
#1 - - Sara ~ Candis:

Känner lite samma med ljuset. Det är påväg. Sakta men säkert :D

Svar: Ja, underbart!
angeliqe.blogg.se

#2 - - Emmelie - mamma till två och sjuksköterska.:

Äntligen kan man snart börja längta efter våren. Ljuset märker jag framförallt på eftermiddagarna, det är ljust efter fyra! Helt galet vilka underbara årstider vi har framför oss.

Svar: Ja, nu glider vi snart in på rätt sida av året. :) Längtar extra mycket idag när det varit grått och träden tappat snön.
angeliqe.blogg.se

Upp