Vardagliga saker och fredagskänsla.

 
 
 
Morgonpigg Binja som är redo för allt närsomhelst. Det fnns så mycket energi i denna lilla kropp. Om bara några dagar fyller hon 1 år. 1?! Min bästa vän på fyra ben. Som en skugga följer hon mig, hon är verkligen med hela tiden och det känns som hon alltid funnits hos oss. Finaste jag vet.
 
 
Dessa mittemellan känslorna. Vårvinter. Jag längtar framåt men samtidigt är det är fint nu. För bara nån dag sedan var skogen klädd i vitaste vitt och nu inte. Jag får nästan nypa mig i armen, hur fort har inte februari gått? Det är som om jag äntligen vaknat upp ur min dvala som jag legat i sedan november. Det blir bara ljusare nu och alltdär har vi framför oss. Hur underbart är det inte? Jag har fredagskänslor som bubblar i kroppen, även då helgen kommer handla om mestadels jobb. Men det gör ingenting. 
 
 
Min bild på framsidan av en bok. Hur märkligt och mäktigt det kan kännas!
 
 
 
Du vackra tall. ♥
 
 
 Glad fredag kära ni! 
Fotografi, Vardag | |
#1 - - Sandra :

Glad fredag till dig! Stort med omslag på bok. Väldigt bra jobbat!
Stor kram

Upp