En förmiddag i Stockholm.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Måndag och tankarna är lite varstans. 
Jag dricker kaffe i tystnaden och laddar upp några bilder från en förmiddag i Stockholm, när jag vandrade på de gamla gatorna och skrattade med Mary. Vi sa:  -Det är vi och turisterna och såg oss omkring. Mitt i smeten med en varsin kamera i handen. Tillsammans med andra, som pratar och skrattar som vi, med språk från världens alla hörn. Fint, tycker jag. Och så fikar vi, pratar om stundande bröllop och andra planer. Jag ser på min ring och blir alldeles varm och glad för deras skull, att de har allt det där framför sig, de har allting kvar. Jag kramar henne hej då två gånger och hoppar in bilen som tar mig tillbaka till skogen.
Lägger min hand i hans och känner mig så lyckligt lottad att få ha så fina människor i min värld.
Så Stockholm, tack för denna gången, vi ses snart igen. ♥
Fotografi | |
Upp