Bland jordgubbar och kransar.

 
 
Midsommar med blommor i håret och katter kring benen. Kyssar, min bästa vän och kärlek. 
 
 
Det är något magiskt över svensk sommar. Jag får inte nog, och plötsligt finns det inspiration till vardagsbilder igen. Det är fint att fånga livet på bild och texter om livet är ju något jag älskar.
Att spara det här, på min lilla plats i livet där ni får möjlighet att vara med. 
 
 
Färskpotatis och skratt som ekar över de smörblomsklädda ängarna. 
 
 
Och när solen går ner måste jag springa ner till strandkanten och fånga den, solnedgången. Om och om igen. 
 
 
Sommar i en bild. 
 
 
Och så går jag barfota över ängen och känner tacksamhet över allt det vackra jag har i mitt liv. Andas med magen och försöker stanna i nuet. En ledig midsommardag med inga som helst måsten. Bara återhämtning, kärlek, sömn och mat. Så himla fint. 
 
 
Och den där kransen. 
 
Jag hoppas ni har fina midsommardagar. ♥
 
Vardag | |
#1 - - Angus:

Vackra bilder o vackra du!

Svar: Du då! <3
Angelica

#2 - - Linda Jungarå - FOTOGRAF STUDENT FILMNÖRD SKÖNHETSJUNKEY MUSIKFREAK:

Superduper fint ;D!

#3 - - Ellinor:

Vackert! Hoppas att ni hade en fin midsommarhelg.
Kram

Upp