Enkel och god brunch.

 
 
 
 
 
Ledig fredag innebär för mig en god och härlig brunch. 
Jag hoppar gärna mjölet för min mages skull, plus att det med mandelmjöl inte skiljer mycket alls i smak. 
Jag äter dessa godbitar med grekisk yoghurt och nyplockade blåbär. Smaklig spis! 
Vardag | |
#1 - - Katarina:

Men åååå! Dessa kan ju jag äta också :) Inget mjöl <3

Kram och ha en underbar fredag!

#2 - - Jos:

Så härligt!

#3 - - miss jones:

mmm! :) de ser veldig gode ut ;)

#4 - - Felicia:

Det ser enormt gott ut iaf!

puss

#5 - - Emmy:

Sv. Tack så jättemycket!!!!!

Det där såg ju typ extremt gott ut

#6 - - Fotograf MissJeni:

MUMS!

#7 - - Jenny:

Jag har också slutat med mjöl, för magens skull. Nu måste jag bara sätta mig in i allt sånt där... Detta såg perfekt ut för en nybörjare!

#8 - - Helena:

Åhh, underbart gott ser det ut! Tror minsann att jag gör dessa till frukost imorgon.
Ha en fin lördagskväll! Kram

#9 - - Ellinor:

Oh, så gott!
Till vardags vill jag alltid ha min fil och müsli till frukost, men under helgerna lyxar jag gärna till det med något extra. Har också börjat att "experimentera" men nya mjölsorter (bovetemjöl är än så länge favoriten) och andra alternativa ingredienser. Det är verkligen roligt och man inser hur begränsad man (jag) tidigare varit av de klassiska attributen. Riktigt spännande tycker jag!
Kram

Svar: Ja, detta är mina favoriter. Eller mandelmjöl är favoriten. Jag gör allt med det. Paj, smörgås, pannkakor. :) Men det är som du säger roligt att exprimentera lite! Kram fina!
Angelica

#10 - - erika:

men åh så gott !

#11 - - Marias Bakglädje:

Då kanske dessa vore något till efterrätt! :)
http://mariasbakgladje.blogg.se/2012/september/praliner-med-chokladtryffel-och-flingsalt.html

#12 - - Eleonore- vinn familjekalender!:

Mums! Ser jättegott ut och är ju perfekt med mandelmjöl istället!

Svar: Ja, mandelmjöl är nog det bästa jag vet. Finns massor att göra med det, och skippa mjölet! :)
Angelica

#13 - - Marie Bergman:

Galet gott! :) Fina bilder! :)

Svar: Ja, det är så gott! Och tack snälla du!
Angelica

#14 - - Sofia:

mums!

#15 - - claudia:

Åh va gott

#16 - - yasmine modell mamma och fru:

ser mumsigt ut

#17 - - Isa:

ser supergott ut!

#18 - - Cecilia Möller:

Ser gott ut! Jag brukar göra frukostplättar på bara ägg och banan. Det är gott det med!

Svar: Det har jag aldrig testat! Ska göra det någon morgon. Tack för tipset. :)
Angelica

#19 - - Matilda Danielsson:

åh det där såg inte så dumt ut alltså!

#20 - - Johanna:

Dom där pannkakorna är såååå goda! :)

#21 - - Sofia:

Härligt! det här ska jag testa :)

#22 - - sofia:

Åh! vet du om det går lika bra med sojamjöl?

Svar: Det gör det nog alldeles säkert. :) Googla recept så kommer det nog upp något! :)
Angelica

#23 - - Pauline None:

Hoppas du haft en fin dag ❤ följ gärna mitt lilla liv från Los Angeles

#24 - - Linda - facebylinda:

Vilka fina bilder och vad gott det ser ut!

#25 - - Design & Stuff:

Läser du andra inredningstidningar än hus&hem? jag brukar själv läsa den men har tröttnat o funderar på att byta. Har du i så fall några tips? Kram /Molior

#26 - - Stephanie Axelsson:

Hejsan! Missa inte tävlingen på min blogg. Två fina rosa kannor i stengods! Allt du behöver göra är att bidra med ditt bästa recept på en god jucie eller smoothie! Glöm inte ange mejladress ifall du blir vinnaren! ;)
Ha en bra dag!
/Stephaniesmat

#27 - - Angelica - Vardagsliv med LCHF:

Finns mycket gott att göra utan vanligt mjöl! Har du testat kesoplättar någon gång? Väldigt gott!
Brukar lägga upp recept på det jag äter på min blogg. Titta in om du känner för det!
Fin blogg förresten!!

#28 - - sofia:

gott! detta ska jag prova, har mandelmjöl i skafferiet. ^^,

#29 - - NinaAlexandra:

Låter jättegott och måste testas!!!

#30 - - Sophie (vardag, foto, musik, mode, sött & gott):

Ser underbart ut!

#31 - - MW design:

ser underbart ut!

#32 - - JUNITJEJ:

Vad det ser gott ut!

#33 - - Charoline:

Mmm, vad gott det ser ut!

#34 - - Charoline:

Mmm, vad gott det ser ut!

#35 - - Maria:

Mumms, mandelmjöl:) Grekisk yoghurt till, bra ide´!
Tack för tips!!

#36 - - Hanna:

Åh vad gott! :)

#37 - - emma:

mums

#38 - - frubalken.blogg.se:

åh med mandelmjöl, detta måste jag testa!

#39 - - SHF:

Åh vad gott det låter! :)

Upp