Tisdagsord,framtidsplaner och kaffe.

 
 
 
 
 
 
 
Det har hänt något med min inspiration. Den spårar iväg så pass att jag sen måste sova en stund. Jag vet inte om det är höstluften, naturens skiftningar eller helt enkelt att jag försökt släppa lite på kraven jag satt på mig själv.  Det så härligt att vara inne i ett flow!  Idag träffade jag Elin igen. Vi kommer att ses mycket framöver för sammarbeten och det är så himla kul att skratta, prata i mun på varann och känna att man klickar. Klicka med någon som är lika kaosaktigt kreativ med alldeles för mycket nya, ständigt pågående ideér. Det är i den där röran jag hittar rätt på något vis. Kreativt kaos. Bästa stället för själen. 
Ni hittar Elins instagram här.  
Inredning | |
#1 - - Anonym:

Fina Angelica! Precis så är det! Jag hade såå roligt idag och jag är grymt impad av all din kreativitet! Det här blir såå bra! Ses snart igen! Stor kram e

#2 - - sandra:

Du inspirerar mig något enormt . Tack!

Upp