När man har födelsedag

 
Idag fyller jag år. 29 för att vara exakt. Det som skiljer sig från alla mina tidigare födelsedagar är att jag delade dagen  med min farmor, som nu firar nånstans dit jag ej kan nå, mer än i hjärtat och tanken. Ser ni Bergslagstrollen där i bakgrunden? Pappa hade med dem till mig igår, de har stått hos farmor sedan sålänge vi kan minnas, så fint att få ta över dem. Nu kommer jag tänka på henne varje gång jag ser dem.
Nu ska jag tända ljus, mysa omkring i morgonrocken alldeles för länge och äta glass till frukost.  ♥
Vardag | |
#1 - - Sandra T:

Stort, varmt grattis på din dag Angelica! Du ser ut att fira fint. Hoppas du får tid även för lugnet och naturen. Själv vaknar jag upp intill katedralen i ett pulserande Barcelona och tänker ta mig an dagen med öppna armar.
Stor kram till dig !

#2 - - Anna:

Stort Grattis på din födelsedag! Kram

#3 - - Rania {Rowan Tree}:

Åh - stort grattis till dig! Hoppas du haft en underbart fin födelsedag <3

Svar: Jag har inte förälskat mig så i havet än. Men jag tycker om det och vill utforska det mer. Vem vet, en vacker dag så kanske vi är mer goda vänner – havet och jag 🙂

Upp