Novemberkänslan.

 
I lördags när himlen var blå och snön bländande vit. 
 
 
Halva november har passerat, redan. Snön och kylan vägde upp för min annars ganska jobbiga novemberångest. Så vackert det varit och så mycket julkänsla det gav. Kan vi prata om regnet då?  Jag ville nästan gråta en skvätt, faktiskt. Men det blir ju inte bättre av det, tänker jag och försöker rycka upp mig lite. Det är adventstid snart och det är mysigaste tiden på året, enligt mig, Tiden innan själva julen. Jag vill genast hämta hem lingon och granris, pyssla och baka pepparkakor. Så, egentligen kan man väl få tjuvstarta lite? För att stå ut resten av brun/svarta- november, menar jag. 
 
 
Vardag | |
#1 - - Mia:

Älskar första bilden!
Ja tänk vad tråkig november varit om man inte kunde få längta/tjuvstarta december!

#2 - - Sara i Åre:

ja den bästa tiden är den inför julen :)

#3 - - FREEDOMtravel:

Vilken härlig bild på hunden! Jag gillar snön, men absolut inte november med regn ...!

Svar: Tack! :)
angeliqe.blogg.se

#4 - - Emmelie - mamma till två och ssk-student.:

Åh regnet i November är fördödande, så trött på regn o mörker.
Tjuvstarta med adventsfirandet =)

Svar: Ja, nu är det fritt fram! Första adventsveckan.
angeliqe.blogg.se

#5 - - Rania {Rowan Tree}:

Svar: Tack Angeliqa, det värmer <3 Så otroligt tråkigt att höra om din katt :( Måste ju vara extra jobbigt att de bara försvinner sådär och att man inte vet vad som hänt eller var de är *krama* Det oroar jag mig för varje gång jag släpper ut våra katter men jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt för åh vad de mår bra av att få vara utekatter. Stor varm kram till dig med!

Upp