Första adventsveckan

 
Idag är dimman så tjock över sjön att en knappt ser vattnet. Som ni ser är min lilla tjej inte så värst liten längre, den går så jäkla fort, tiden.  Dagar som dessa är jag extra glad över att vi har hundar, annars hade jag nog inte klivit utanför dörren, alls. Frisk luft, en liten stunds dagsljus och ett lite piggare sinne. 
 
 
Hur mycket varm choklad med vispad grädde kan man dricka innan det blir ohälsosamt? Med lite pudrad kanel över, kanske det bästa jag vet just nu. 
 
Det närmar sig första advent och jag kan inte hålla fingrarna i styr. Nu lyser stjärnorna i fönstren och några minigranar har fått flytta in och det känns genast lite bättre i detta ständigt pågående novemberrusk. 
Jag älskar att ta in naturen i inredningen och det är ungefär allt julpynt vi har.
 
 Och nu? Nu ska jag tända i kaminen, slänga upp benen i soffan och läsa i en bok. Fint. 
Vardag | |
#1 - - Sara i Åre:

säger det igen och igen: dina bilder alltså!!

#2 - - Emmelie - mamma till två och ssk-student.:

Jag vet inte hur du lyckas, men dina bilder är helt otroliga, oavsett vad du fotograferar!

Svar: Men tack så fint sagt! <3
angeliqe.blogg.se

Upp