4 bra saker just nu.

 
 
 
 
 
- Dricka varm choklad i skogen som står i vinterskrud. Inspirationen har dalat lite men väcks i takt med att vintern sänker sina vingar över ett mörkt november. Det känns som den här månaden kan bli bra. 
 
- Julpynt. Eller okej, allting med julen egentligen. Det kan vara så att jag smygstartat lite och det gör mycket för humöret att komma hem till en lysande liten gran i hallen. Och kaffe med kanel och vispgrädde. Pepparkakor och kransbindning med en vän. 
 
- Jobba med företaget. Pepp! Det känns så himla kul att jag redan fått sälja några av mina bilder. Jag tänker att jag ska bestämma mig för några fler att välja mellan, det värsta just nu är min självkritiska sida.Men så är det den som ger mig en knuff framåt och som får mig att vilja fortsätta.  
 
- Och så ser jag fram emot denna vecka. Ska bara hänga med fina människor och fortsätta läsa senaste boken av Kepler. Om kvällarna sitter vi i soffan, tänder en brasa och låter den vara det enda som hörs. Det är rogivande och framförallt bra för hjärnan att koppla ner och koppla av mellan varven. Det är lite av en balansgång att inte ständigt vara uppkopplad på diverse socialamedier-kanaler. Även om jag älskar det så gör det mig lite stressad mellan varven. När det händer är det bra att stanna upp och reflektera. Stänga av. 
 
 
Önskar er en fin vecka och så hörs vi snart igen.
Tack för att ni finns här inne hos mig även om inläggen inte haglar så tätt. Tack! 
Fotografi, Natur, Vardag | |
#1 - - Mari:

Underbart <3

Upp