Tredje mars.

 
 
 
 
 
Medan mars fortgår utanför i form av snöfall och iskalla vindar stannar jag inomhus och vad passar bättre nu än att försöka sig på nya rutiner. Jag behöver landa inombords, komma ner i varv och andas. Att börja med några enkla yogaövningar/stretch har jag haft i tankarna länge och  jag snöat in mig på yinyoga. Att stå/ligga i samma ställning i flera minuter och hitta andningen. Lättare sagt än gjort. Mina tankar har en förmåga att vandra iväg, och ont gör det.  Fokus, jag försöker frenetiskt att hitta mitt tredje öga. Jag ska fortsätta. En gång om dagen ska jag andas med magen, det är inte för sent för nyårslöften.
Jag har fastnat i något slags mellanläge och jag är så spretig i mina känslor just nu. 
 
 
 
 
 
Vardag | |
#1 - - Rania {Rania Maria Photography}:

Undrar om vi är många som känner oss lite vilse nu. Jag behöver också komma igång med yoga (igen). Tänker att jag inte ska slå på stort som jag brukat försöka, utan en solhälsning eller två och kanske ligga länge i någon position som du skriver. Låter bra och fint. Men visst är det svårt. Kanske är det okej att låta tankarna vandra dock? Så länge man andas.

Kram på dig!

#2 - - Sara i Åre - TRÄNINGSGLÄDJE:

av personliga skäl så äääälskar jag ju den nedre bilden. ...och yinyoga såklart!!!

Upp