Golden Hour.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gyllene.
Jag samlar solnedgångar med doft av syren och nyklippt gräs. Bonden har slagit åkern nedanför oss och katterna blir överlyckliga, de jagar sorkar i flera timmar. Vi går kvällspromenader med vovvarna och slåss med de nykläckta myggen. Jag badar i sjön där termometern visar 14 grader, så kallt att hela kroppen tappar andan. Jag har 7 dagar kvar på min semester och även om jag gått mestadels i gummistövlar så gör det ingenting, ingenting faktiskt. Vackra, vackra maj. Tack för i år. Jag har förvaltat dig väl. ♥
Fotografi, Natur, Vardag | |
#1 - - Sandra:

Åh, sista meningen "jag har förvaltat dig väl" gjorde mig så glad <3

Svar: <3 Fina du!
Angelica

#2 - - Sara ~ Candis:

Maj är verkligen den vackraste månaden :D helt klart. Otroliga bilder, som alltid <3

#3 - - Sara i Åre - TRÄNINGSGLÄDJE:

den allra vackraste timmen!

#4 - - Rania {Rowan Tree}:

Vacker vackert vackert och så magiskt! Jag kan inte riktigt njuta av det där magiska kvällsljuset på samma sätt nu när jag är mitt i stan nere i Borås men jag älskar att de där sommarkvällarna är här och jag längtar hem till landet så att även jag kan njuta av dem !

Tack för att jag får njuta via dig så länge, kram <3

Upp