En helg i bild.

 
Kvällen före midsommar. Rosdoften efter en regnskur. Gummistövlar och regnkappa. 
 
 
Jag vaknar på midsommaraftons morgon, lillebror och Binja sover som stockar medans jag kokar kaffe och gör mig redo för jobb. 
 
 
 
 
 
När det blir eftermiddag och vindarna är ljumna. 
 
 
Hoppar i klänning och binder mig en krans. Kan ni förstå att vi står mitt i sommaren nu?
Tiden, jag har svårt att greppa den. 
 
 
Det blir en magisk kväll med bastubad, dopp i sjön och kyssar i solnedgången. 
 
På midsommardagen säger de ja till varandra. Andreas och Marie. Att få vara med hela dagen när en vän gifter sig är så himla, himla fint och jag blir alldeles bubblig av lycka, att ha en vän som hon. 
 
 
Och så idag kom Anna till mig. Fina Anna! Tänk va, bloggvärlden. Fotograferade henne och sötaste Elsie i sommarregn och jag älskar känslan i bilden. 
 
 
Lovis. Hon fyller 1 år  idag och det känns helt galet att tiden gått så fort. Fina, envisa lilla unge! 
 
 
Den här helgen alltså. Jag är matt i kroppen efter 3 dagars fullt ös med jobb, bröllop, fotografering, 1 årskalas och.. Lycklig. Lycklig och matt. Regnet har smattrat mot rutan hela eftermiddagen och jag sitter i soffan, proppmätt efter hjärtats hemgjorda pizza. Tänker att helgen har varit den finaste på länge. 
 
 
Fotografi, Natur, Vardag | |
#1 - - Angus:

Åh tack min fina vän för idag!! Är så oerhört glad att vi äntligen fick till det, och att det blev just idag. Kunde inte bli bättre. Puss

#2 - - Lund Johanna:

Härliga helg. Och dina bilder, som alltid, är magiska!

#3 - - Sandra:

HELT magiska bilder!!!

#4 - - Marie:

Men oh så många härliga bilder, lovely.

#5 - - Catrin:

Vilka fantastiska bilder du tar! Hittade hit via Anna och hänger nog kvar här en stund!

Upp