Bada i solnedgången.

 
 
 
 
 
 
 
Den svenska sommaren visar sig från sin bästa sida. Och bland det bästa jag vet är att kvällsbada. När vattnet är lugnt och påminner mig om sammet. När graderna i vattnet närmar sig 20 och luften är ljummen. När man kommer upp ur vattnet och känner sig pånyttfödd, känslorna i kroppen känns lätta och huden knottrar sig. På min topplista över saker som gör mig lycklig. Kvällsdopp.  På vägen hem slåss vi med myggen och jag måste stanna hela tiden för allting är så vackert. Smörblommor, solnedgång och vänskap. Och jag tänker igen att jag är så tacksam över hemma. Min plats på jorden.
Jag kommer hem till en famn som doftar solvarm hud och somnar tätt intill. ♥
Fotografi, Natur, Vardag | |
#1 - - Sara i Åre - TRÄNINGSGLÄDJE:

alltså dra mig baklänges!!

#2 - - ISA:

Så himla skönt att gå och lägga sig efter ett svalkande kvällsdopp med <3

Upp