Söndagsord.

 
 
Söndag och morgonen är stilla. Våra bröllopsrosor blommar som allra vackrast just nu. Jag går barfota genom daggen, vovvarna springer lyckliga i morgondiset och kaffet smakar extra gott. Det är ljummet ute redan och jag kliar på myggbett som skvallrar om sena kvällar. Livet är så julivackert. Söndagsplaner så som blåbärsplockning och bad låter som alldeles lagom aktiviteter, tycker jag. Vad hittar ni på? ♥
Vardag | |
#1 - - Anna:

Vi tänkte också ut och plocka blåbär idag!

#2 - - Sandra T :

Blåbär och bad, låter himla härligt. Är hemma i stan med ett av barnen. Mellan sommarresorna ska en renovering styras och rum flyttas om, så....en bit från bad och skog ;) men i morgon en sväng till Örebro och vidare mot Östergötland med skog och bad. Ser fram emot det.
Hoppas att juli fortsätter vara fint för dig.
Kram kram

#3 - - Isabell:

Så härligt och som alltid - vilka underbara bilder.

Jag renoverar hus, sakta skapas vårt drömhus och ena studen spikar jag panel med min pappa i byggställningen medan jag andra stunden bakar blåbärsmuffins och kokar lingon/blåbärssaft till alla trötta arbetare som sliter på vår gård. Sedan så rider jag i gryningen, går med samma jeansshorts varje dag och räknar nya fräknar på näsan varje dag.

#4 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

härligt

Upp