Söndagsord.

 
 
Söndag. 
 
Med solen i ögonen fotograferar jag vintern. Den är så fin att den är svår att ge rättvisa. Mellan träden dansar det kristaller i tystnaden, jag försöker fånga det på bild men sparar de i minnet istället. Det bubblar av snölycka inom mig och när jag kommer inomhus tar det mig flera timmar att få upp värmen i tårna. Vi värmer oss med morotssoppa som tar över två timmar att göra.
Den är stark och god och jag tänker att jag måste göra soppa snart igen.
 
Tack helgen. För sol, vänner och sovmorgon  
Precis vad jag behövde. ♥
Vardag | |
#1 - - Emma:

Soppa är nog min favoritmat, så nu blir jag lite nyfiken på om man kan hitta receptet någonstans?

#2 - - Rania {Rania Maria Photography}:

Åh morotssoppa, vad gott! Har du något bra recept att dela med dig av kanske? Varma, lite heta soppor är ju det bästa såhär om vintern.

Svar: Vad roligt att du gör det, vad glad jag blir! Det känns himla fint faktiskt :D Men så lite så, det ser gudomligt fint ut och loppis, hemmabyggen och naturfärger är ju Precis vad jag älskar! Är det ett stort hus ni har? Har du något äldre inlägg med mer bilder på hemmet man kan kika på? Så nyfiken! Så lite så, det är du väl värd <3 Kram

#3 - - Lund Johanna:

Fantastiskt vackert!

#4 - - Johanna:

Blir glad av dina ord som är så fina jämt! Kanske går det att få recept på den där morotssoppan tro? :)

#5 - - Ida Bj:

Dina bilder talar verkligen! Känns som att man är där! Jag är också nyfiken på receptet på morotssoppan! Toppar ni med något?

#6 - - Katta - Bucketlife:

Älskar den översta bilden. Ljuset, hästen...Det är så svårt att fota i motljus men den här var en fullträff!

Svar: Tack snälla!
Angelica

Upp