Äntligen vinter.

 
Nytt år vänner. Jag älskar att det blivit vinter, äntligen! 
 
 
 
 
Förmiddag med snöfall i magisk sol. 
 
 
 
 
 
 
Jag tyckte nyss att jag hängde upp stjärnorna i fönstret och klädde granen i silverkulor. 
Hur kan de redan vara 3 januari? Jag lägger allt mitt hopp och min tro på 2016.  
 Jag hoppar i lager på lager och vill vara ute mest hela tiden. Min ständiga följeslagare Magsan gillar det också, med vita flingor på nosen är hon bland det sötaste jag vet. 
 
 
 
 
Det här med att ta fyrhjulingen upp i skogen med mitt hjärta är bland det bästa jag vet. Varm glögg. prickigkorvmacka och vitklädd skog. 
 
 
Kameran har gått varm de senaste dagarna och jag är sådär lycklig över att jag fått tillbaka lite kreativitet och inspiration. Det behövdes. ♥
 
Fotografi, Natur, Vardag | |
#1 - - jeanine:

du tar underbara bilder! vad använder du för kamera? och hur gör du så bilderna är så skarpa? är det kameran eller redigerar du dom på något speciellt sätt? :)

#2 - -

Beautiful!!

#3 - - Ruth | HungryHeart.se:

Åh, så himla fin hon är! <3 Och otroligt vackra foton.

#4 - - ISA:

ja nu kom vintern med full kraft! vad mysigt det ser ut med fikabänken där <3

#5 - - Johanna:

Wow så fint! Är nästan lite avis! Här är vinterkallt men tyvärr nästan ingen snö :( Hoppas det kommer snart! :D

Upp