Sedan sist.

 
 
 
Söndagar verkar vara dagen att blogga på. 
Jag plockar omkring saker. Och så vattnar jag min nya växt i hallen, jag kan inte skryta med alltför gröna fingrar.  
 
 
Jag har haft tid med den finaste Marie jag känner. Hon provar brudklänningar och jag blir själv alldeles pirrig.
Vi avslutar med mat och beslutsångest. 
 
 
Jag har shoppat kuddar på ikea och sängen känns som ett stort kuddhav. Jag sover extra skönt i en vacker säng. Kuddar, sängkläder och ljus. Jag är svag för alla nämnda tre.  
 
 
 Och så har det regnat, och snöat. Rastlösa katter. 
 
 
Och nu är vintern tillbaka utanför fönstret. Vitt och ljust. Jag får påminna mig själv om att det faktiskt bara är februari. Men ja, längtan efter våren har så smått börja krypa in under huden på mig.
Jag längtar, fasligt mycket. 
 
 
Vardag | |
#1 - - Helene:

Härliga bilder! ^^

#2 - - Rania {Rania Maria Photography}:

Åh, mysigt med alla kuddar och du har alltid så fina sängkläder! Man blir ju sugen att införskaffa lite nytt faktiskt!

Våra katter har också varit rastlösa, det har regnat / varit blötsnö i luften här med men nu har vi också fått vinter igen - väldans härligt! Fast även jag känner av lite vårlängtan i kroppen nu...

Behöver jag ens nämna att dina bilder är otroligt vackra, som vanligt?

kram och fin söndag till dig och familjen

#3 - - ISA:

jag har en svaghet för sänggavlar alltså.. och din= dröm <3

Svar: Hihi <3
Angelica

Upp