Morgontimma.

 
 
Ibland måste jag ta tag i kameran och gå ut. Gå ut och skapa utan att tänka.
Vandra över den våta åkern och blir blöt om fötterna. 
Morgonljus. Solen försöker envist tränga sig igenom molnen och kastar magi över isen. Jag sitter där en stund, försöker att inte tänka på någonting alls. Studerar mönstren i isen och hör hur den sjunger.  Lyssnar till de glada fåglarna som viskar om vår, om än lite tidigt. Jag tänker att det skänker mig glädje precis just nu och något annat behöver jag ju faktiskt inte. 
 
Fotografi, Natur | |
#1 - - Rania {Rania Maria Photography}:

Fina bilder och så lugna, fina ord - som alltid <3

#2 - - Rania {Rania Maria Photography}:

Svar: Nä, jag kan äta en eller två men får jag välja bakverk fritt tar jag nog hellre något annat. Men de är fina och lite rustika i sin enkelhet :) Tack och kram till dig med!

#3 - - N:

Superfina bilder!

#4 - - Johanna:

Vackert! :)

#5 - - vardagskonst:

åh. att bara kunna gå ut och mötas av detta. fantastiskt.

Upp