En sensommarkväll.

 
 
 Kvällsljuset en sensommarkväll. Nyfikna råddjursögon och en termos kaffe. Jag är barfota i bilen, vi har nervevade fönster och jag drar in doften av nyfallet regn som landat lätt på blommor och torkat gräs. Låter vinden ta tag i håret, de kittlar över kinden och känslan av lycka bubblar i mina ådror när jag ser den lätta dimman dansa i den tysta skogen.  En bild som stannat tiden, den där kvällen för så länge sedan. 
 
 ♥
Fotografi, Natur | |
#1 - - Rania {Rania Maria Photography}:

Men åh det låter så otroligt härligt, jag minns inte senast jag längtade så starkt efter sommaren. Och oj vad jag saknar regn...

Svar: Tack snälla! Hoppas allt är bra med dig <3 Köksbordet är ben / underrede från ett vanligt IKEA-bord men skivan är en del från en gammal stenmangel som stått på en Ladugård i gud vet hur många år, tycker om det väldigt mycket!

#2 - - joré:

men å!!! så så så vackert.

#3 - - Sandra:

Så otroligt vackert!

Upp