Måndagsord.

 
 
 
 
Måndagsord men egentligen har jag tappat orden. Jag vaknade i morse till minus 8 och blårosa himmel. Jag och hundarna är överlyckliga. Jag kan knappt ta in att det kan vara så vackert, jag blir stum när naturen på en natt förvandlas till en sagovärld. Jag går inte in förrän kameran strejkar och fingrarna är stela. Vilken ljuvlig start på veckan. Glad måndag till er, och tack för att ni peppar och finns här med mig. 
 
 
Natur, Vardag | |
#1 - - sandra:

Så otroligt vackert!

Svar: Tack snälla du!
angeliqe.blogg.se

#2 - - Johanna:

Åh WOOOW!! Det ser helt magiskt ut! Jag önskar vi också kan få lite snö! :)

Svar: Det var helt magiskt! Sådär att man inte riktigt kan fånga det på bild med rättvisa. Hoppas ni också får lite snö snart!
angeliqe.blogg.se

#3 - - Martina Holmback:

Det är vackert med snö. 😊

#4 - - Ida%20Bj%F6rkman%20-%20vardagsfasoner:

åh herre vad fint!

Upp