Lördagsglimtar, snö och julmarknad i gruvmiljö.

 
 
 
 
Några glimtar från min lördag. 
 
Hörni, jag vaknade upp till snö idag och det har fortsatt snöa hela dagen lång, julkänslorna spritter i kroppen. Jag och Binja sprang lyckliga över åkern i morse och senare hamnade jag på julmarknad vid Stripa Gruva, några km hemifrån. Senast jag var här fotograferade jag detta bröllop, minns ni? 
 
Och nu? Nu ska jag ta ut de sista lussekatterna från ugnen och avnjuta en med iskall mjölk. 
 
Hoppas ni har en fin helg!♥
Vardag | |
#1 - - Anja:

Så vakre bilder! Stemning :)

#2 - - ISA:

så fin julig lördag. Du lyckas då alltid hitta magiska små ställen <3

Svar: Jaa. Så mysigt! Jag älskar allt med julen alltså. <3
angeliqe.blogg.se

#3 - - Martina Holmback:

Så skönt att ni har fått snö. Här i söder har vi inte fått någon snö alls. Trist!
Och mysigt med julmarknad.

Upp