I vardagsrummet bland monstera och råddjur.

 
 
 
 
 
Augusti. Månaden som alltid får mig att vilja pyssla lite extra inomhus.
Vårt nya soffbord kommer från Grace Interiör
och jag är fullkomligt förälskad i det. Finaste butiken med blandning av gammalt och nytt, verkligen värt ett besök.  Har inget årtal på bordet men det har nog varit med ett tag.
På väggen sitter mina råddjur från den där sensommarkvällen i dimman.
Den gamla bänken ni ser har min morfar gjort, gamla trämöbler med själ är bland det finaste jag vet. 
Här hänger jag med morgonkaffet och nyhetsmorgon. ♥
Inredning, Vardag | |
#1 - - Emelie:

Jättefint! Älskar också gamla möbler, hela huset är fullt av gamla ärvda och loppisfyndade!

#2 - - Emmelie - mamma till två och ssk-student.:

Vad fint du har det <3

#3 - - Sandra T :

Vad fint ni har det. Bordet är ju urläckert. Augusti är en så fin månad. Lite lugnare men fortfarande somrig. Jag har lämnat stan för en kompishelg med vandring i Jämtland. Laddar nu för dagens etapp i södra Årefjällen och ser fram emot en kaffe innan ;)
Ha en härlig lördag!

#4 - - Iselin Renée:

Så fint :)

#5 - - Lund Johanna:

Ett helt fantastiskt soffbord. Wow. Det hade jag också ställt mitt i hemmet när som helst :)

#6 - - Anonym:

Snyggt! 👌🏼 / A

#7 - - Johanna:

Så fantastiskt fint ni verkar ha det hemma! Underbart lugn och vacker miljö! :)

Upp