Augustidagar.

 
Sedan sist har jag... 
 
 
Fotograferat bröllopsporträtt vid en vacker skogskant med tillhörande ödehus. Mitt hjärta slår frivolter. 
 
 
Varit ute i skogen, fast det vet ni ju vid det här laget. Att ni oftast finner mig där. Vi fortsätter äta blåbär som sjunger på sista versen.  Jag har inte ett enda blåbär i frysen, som vanligt varje år fast att lovat mig själv att i år, då ska jag bättra mig. Men nej. 
 
 
Och så har det regnat och jag vänder ansiktet mot himlen och låter dropparna rinna längs kinderna. Känner den framträdande doften av skog, mossa och höst. 
 
 
Rönnbären slåss om platsen i år. Det är verkligen hur mycket som helst och det betyder ju att en kall vinter är att vänta. Jag hoppas på mycket snö. Men inte än. Dock. 
 
 
Ett ensamt litet nypon. Vackert omringad av gröna och smått gulnande blad. Jag är redo för höst. Jag håller tummarna att skogen blir full av trattkantareller. Det om nåt får gärna fylla ut frysen i år.
Det ska jag lova mig själv. 
 
Har ni höstkänsla? ♥
Fotografi, Natur, Vardag | |
#1 - - WWW.angusfoto.blogg.se:

Ja, massor med höstkänslor. Har inte bestämt mig för vad jag tycker om känslorna än..

#2 - - sandra:

JA, har verkligen en helt underbar höstkänsla som sakta smyger sig fram i kroppen. Min bästa tid på året!

#3 - - Lund Johanna:

Så vackert! Och ja, jag har höstkänsla. Kan vara regnet, eller bara längtan efter att när hösten kommer kommer också en liten människa in vårt liv.

#4 - - Rania {Rowan Tree}:

Åh så fina bilder, älskar tonen och stämningen i dem <3 Du verkar ha en så himla fin regnjacka också, var är den ifrån?

Jag älskar verkligen att hösten är på väg! Själv plockade jag massvis med blåbär igår så nu är frysen full igen :D

#5 - - ISA:

blåbärsfläckiga fingrar <3

Svar: Mmmm! <3
Angelica

#6 - - Rania {Rowan Tree}:

Svar: Åh tack snälla du <3 Det var alldeles... ja jag använder det ordet hela tiden nu men, Magiskt!

Upp