Tisdagsord.

 
- Målat hallen.
När jag får för mig att jag ska göra något kan jag inte släppa det förrän jag är klar. Hallen är återställd efter en heldag med vitfärg. Pratade med mamma och hon har kanske rätt när hon säger; - Du är så himla spontan, du kanske ska se till att du har saker hemma innan du drar igång med dina projekt.
(Här svor jag över att jag inte hittade någon pensel.) 
 
 
- Med paus för det här, såklart. 
 
 
- Och det här. 
 
 
- När det torkat och jag får piffa lite. 
 
 
- Sedan dricker jag kaffe med en vän i flera timmar, och så stannar vi tills solen går ned. 20:00, helt underbart! 
 
Vardag | |
#1 - - FREEDOMtravel:

Fina och harmoniska bilder!

Svar: Tack snälla!
Angelica

#2 - - ISA:

haha skulle behöva lite av det där, jag är bra på att starta saker och INTE slutföra ;))

Svar: Haha! :)
Angelica

#3 - - vardagskonst:

Haha, jag skulle måla upp väggfärgsprover på väggen, hade burken öppen, hade inte tid med täckpapper och var SÅ redo...men hittade ingen pensel. Tog en disksvamp och smetade på. Så kan definitivt relatera till det spontana och att inte ha alla grejer på plats haha

Svar: Haha! Jag hade det i tanken, vafan jag tar en disksvamp då. :) Men jag rotade igenom garaget och fann en. Jag älskar spontana projekt, det brukar alltid bli bäst resultat, i alla fall för mig. :)
Angelica

#4 - - Cassandra Haraldsson:

Härliga bilder!

Upp