Tack.

 
 
 
 
 
Jag blir så glad av era fina kommentarer, det är som bränsle för den här bloggen. Mitt egna ställe att få utlopp för skrift och bild. Det jag älskar. Och att ni gillar, det värmer så. Om ni bara visste. Tack. Här känner jag att jag kan skriva från hjärtat, att ni som faktiskt finns kvar, läser för att ni vill och tycker om. Det är fint, så in i nordens fint. Jag skriver, fotar och låter hjärtat styra åt vilket håll jag ska gå. Jag har haft som grundtanke att ha bloggen ljus, att ni ska finna lugn och hämta inspiration. Och det känns att ni gör det. Ni är fina. Jag hoppas ni ska finna känslan av att vilja komma tillbaka hit. Kärlek till er. ♥
Filosofi, Fotografi | |
#1 - - Sara i Åre - TRÄNINGSGLÄDJE:

både din text och dina bilder är helt magiska!

#2 - - Molly:

Din blogg är så otroligt fin!

#3 - - Sanna:

Hej!
Jag har precis hittat till din blogg och den är verkligen precis som du skriver - en plats att finna lugn och inspiration. Jag känner mig säker på att jag kommer komma tillbaka ofta, Tack! :)

#4 - - Minna:

Åååå så vackra bilder! Vilken härlig blogg!

#5 - - { Rania Maria Photography }:

Svar: Tack! Det gör verkligen jag med <3 Och jag håller med, man vill maximera och göra allt höstligt man kan, hela tiden. Hinna fotografera och sprida det till andra vill man också göra!

#6 - - Magda:

Du är jätteduktig, superbra bilder. Det ligger nått magiskt över dem <3
Jag skulle vilja att du tog bilder av mig å min dotter. Hur får jag kontakt med dig? Har vänner som är mer än nöjda
Mvh Magda Persson

#7 - - ISA:

Åh men så roligt att få "bekräftelse" på det man gör :) heja dig & fina bloggen!

Svar: Ja, det är ju det :) Man lägger ner mycket tid innan ett blogginlägg publiceras. Kram och tack!
Angelica

#8 - - VIVUS - Hon med fölet:

sista bilden är så otroligt fin!

Upp