Fredagsord.

 
 
 
 
 
 
Det regnar, solen skiner och blåsten tjuter runt huset. 
Jag går en morgonpromenad med vovven. Plockar löv och binder mig en krans. Jag har egentligen ingen aning om vad jag ska ha den till. Men mitt sinne är kreativt och mina händer får skapa fritt medans kaffet hinner bli kallt i koppen. Jag finner ofta mig själv lite såhär. Att tankarna stillar sig och jag andas med magen. 
 
 
Fotografi, Inspiration, Natur, Vardag | |
#1 - - { Rania Maria Photography }:

När man verkligen är inne i något kreativt man gör och glömmer bort kaffet <3 Jag vet inte hur många gånger jag hittar en kopp med en kall skvätt någonstans haha. Så mysigt att binda kransar :) själv sitter jag och pysslar med drömfångare. Önskar dig en fin fredag och helg, kram!

#2 - - ISA:

kreativa flow <3

Upp