20150905

 
 
 
Jag funderar på att förstora några av mina naturbilder till en stor canvas till vardagsrummet. Mina självkritiska ögon blir alldeles för jobbiga. Men jag gillar de dova färgerna och ljuset. Ni är ju en del som hänger här inne, vilken hade ni valt? 
Fotografi, Natur, Vardag | |
#1 - - Miss Marie:

Den överste, helt klart! Älskar känslan av att man kan försvinna in i bilden.

#2 - - Emiza:

fina bilder

#3 - - WWW.angusfoto.blogg.se:

Ormbunken!!!

#4 - - { Rania Maria Photography }:

Åh men ack så fina, båda två! Underbara bilder :) Kan inte båda sitta vid varandra? De funkar liksom ihop! Måste man välja en tycker jag nog om den översta mest, och som fristående tavla tror jag den gör sig bäst :)

#5 - - Johanna:

Jag gillar nedersta, så lugn och fin :)

#6 - - Sandra T :

båda är vackra men jag hade valt den översta. Fantastisk.

#7 - - ElinSvärdh :

Båda är grymt snygga men jag fastnade hårdast för.... Björkarna! :)

#8 - - Victoria:

Båda bilderna är otroligt vackra. Men jag hade valt björkarna.

#9 - - Rebecka:

Båda bilderna är helt magiska!

Upp