I sovrummet.

 
 
Ibland blir jag rastlös. Sådär att jag bara måste få vara lite kreativ. Som att byta ut de gamla stolarna i sovrummet mot två stora, gråa huggkubbar att ha som sängbord.  
Vi får se hur länge de står, just nu gillar jag det hur mycket som helst.
Idag är det lördag och jag ska inte göra något speciellt alls, så himla skönt. 
 Vad har ni för helgplaner? ♥
 
Inredning, Vardag | |
#1 - - Sandra :

Fantastiskt fint. Härligt att ha naturen inomhus. Levande. Här är vi på väg ur en riktig sjukbubbla så jag har startat lördagen med träning och ska senare möta upp en vän för Djurgårdspromenad och sen fortsätta med lugn hemmakväll med mannen, amarone och så mycket bättre.
Vad händer hos dig?
Kram

Svar: Tack Sandra :) Jag körde också lördagsträning. Däremellan har jag sovit middag, lagat mat och varit i skogen med vovven. Ungefär så har hela helgen sett ut. Så skönt! Stor kram!
Angelica

Upp