Höst höst höst.

 
 
 
 
Jag ser bilder i mitt flöde med skog och svamp och gula löv. Jag hinner inte med. Det ger mig lite ångest, snart är alla gula löven borta och träden kommer spreta mot en betonggrå himmel, och jag kommer tänka att allting gick sådär fort som det alltid gör. Jag vill hålla kvar oktober, sitta vid sjön när solen går ned. Jag vill sitta på min stubbe. Jag vill känna doften av höstskog och jord. Jag vill fota allting, hela tiden. Stjärnhimlen om kvällen, natten. Allting är så vackert, jag får nästan dåndimpen. 
I helgen ska jag göra allt det där. 
 
Fotografi, Natur, Vardag | |
#1 - - { Rania Maria Photography }:

Åh jag känner precis likadant! Jag försöker ta mig ut men jag har mycket jobb som håller mig fast vid skrivbordet framför datorn nu. Jag skulle gärna ha oktober i 2 månader istället för en. Det är en av de vackraste månaderna på året alltså. Jag hoppas du får en fin helg och hinner med mycket höstliga aktiviteter! ska bli fint att se det sen i dina vackra bilder <3

#2 - - Evelina - Evelinas Ekologiska:

Åh, känner igen det där..! Oktober får gärna vara några veckor till och alla löv, färger och det magiska ljuset. Det är underbart att vara ute i naturen nu :)
/Evelina - Evelinas Ekologiska

#3 - - ISA:

ja usch vad dålig man är på att leva och njuta i nuet kan jag känna :/

#4 - - Anonym:

Jag vet nog precis vad du menar. I land tänker jag "fasen oxå" när jag kommer till en vacker plats eller ser alla gula löv/sommarängar/körsbärsblom osv etc susa förbi utanför bilen/tåget. Dokumentationsångest, är det en diagnos?

Vackra bilder, har hittat hit på tips och blev så glad!

#5 - - Katta - bucketlife:

Oj, jag blev anonym :)

Svar: Tack snälla du! Ja, det är nog diagnos. ;) Kram på dig!
Angelica

Upp