Söndagsord.

 
 
 
Promenad i novbembersol. 
Vintern kom verkligen över en natt och jag känner redan hur jag vill jag hänga upp julstjärnor, baka pepparkakor och gå på julgransjakt. Men jag håller mig några dagar till. Har ni börjat pynta? Jag älskar tiden som vi möter nu. Tiden innan jul. Bästa tiden. ♥
Natur, Vardag | |
#1 - - Emma:

Visst är nästan tiden före bättre än när det verkligen "är"? När man har allt framför sig, all förväntan, all längtan. Som livet i knopp-stadie.
...men barnen ville inte vänta längre så idag bakade dom pepparkakor...

#2 - - Ruth | HungryHeart.se:

Fina vinterbilder och jättestilig hund!
Jag har inte börjat pynta än men däremot julbakat. Svårt att hålla sig! =)

#3 - - joré:

men åh så vackert! älskar med denna tid, den är så full av hopp och längtan och pirr i hjärtat! <3

#4 - - Rania { Rania Maria Photography }:

Svar: Det är den verkligen :) Ah, Maria sa att vi alla tre led av mensvärk samtidigt haha. Det sänker verkligen en rejält alltså :( Min kommer och går lite så det är inget alls och sen hugger den till något så fruktansvärt. En katt på magen gör susen <3 Skönt att din börjat släppa! Ha en fin onsdag :)

Upp