Igår kväll.

 
 
 
 
Strosar sakta på grusvägar och ängar, det doftar sommar och kvällsljuset är magiskt. Häggen hänger tungt från grenarna och jag känner mig lite stressad. Stressad över att jag ska missa något, något vackert. Sätter mig en stund vid vattnet, med en nyplockad bukett blommor, på en sliten brygga. Vilar ansiktet mot solen och ser hur vattnet lugnar sig i takt med klockan. När jag går hemåt blir jag skrämd av en hare som lurat i gräset. Jag ropar hej, ja det gör jag.. Sen vandrar jag vidare.. Tänker att just i detta nu finns det inget annat jag behöver. Inget mer än kvällsljuset, naturen och den trygga famn som väntar på mig hemma.  ♥
Filosofi, Fotografi, Natur | |
#1 - - Ebba Molin:

Åh vilka magiska bilder. Så fulla av lugn.

#2 - - johanna - tillvaron.se:

<3

#3 - - fanny:

Fint! :)

#4 - - Jarina:

Vilka fina bilder!

Upp