Måndagskväll.

 
Kylan biter utanför och världen är äntligen klädd i vitt.  Katterna tvärnitar i dörren. Jag jobbar kväll. Kommer hem till varmt hus, det brinner och sprakar i kaminen. Mitt hjärta serverar mig ett glas rött. Jag gäspar och hoppar i raggsockorna. Så himla fint. Dagarna går in i varandra och jag har lite svårt att ta in att det väntar ett helt nytt år alldeles därframme. Jag hoppas ni haft en fin jul med allt vad det innebär. ♥
Vardag | |
#1 - - TIDSTJUVEN:

Underbart. Hoppas att du också har haft en fin jul. <3

Svar: Tack snälla, det har jag! :) <3
Angelica

#2 - - Sandra:

Så stämningsfulla bilder. Önskar så att jag hade en kamin att få elda i!

Svar: Tack Sandra!
Angelica

#3 - - Rania { Rania Maria Photography }:

Det låter riktigt härligt det där - och superfina, mysiga bilder!

Vi har ingen snö längre men mycket frost och -15 så det är bra kallt här. Vi eldar ljus och i kaminen för fullt och våra katter vill inte heller ut i kylan.

kram och god fortsättning :)

#4 - - Katarina:

Fina bilder!

#5 - - Esmeralda Edenberg:

Men åh vilka mysbilder!

Svar: Tack snälla!
Angelica

#6 - - Joré Dirgélaité:

alltså så mysiga bilder att jag blir helt varm om hjärtat!!1 <3

Upp