Jag önskar mig..

 
..klarblå himmel och rimfrost.  
 
 
..långa, lugna middagar. 
 
 
,,sovmornar. 
 
 
...utetid med kaffe och grillad korv. 
 
 
...mer utetid. I snön. 
 
 
...snötunga granar. 
 
 
...sköna kvällar framför kaminen. 
 
 
...längdskidsåkning. Där jag liksom glömmer bort att åka, för jag stannar upp och pratar med granarna. 
 
 
...det här. 
 
 
...varm choklad med vispgrädde efter en dag ute i snön. 
 
Kom igen vintern. 
Jag hänger i arkivet och jag längtar verkligen efter ljuset, snötunga skogar och inspiration.
Det är lite sådär med det nu.  Snart, snart hoppas jag att vi vaknar upp till en vit värld. 
Fotografi, Natur | |
#1 - - Sara:

Det här längtar jag också efter :)

#2 - - Evelina - Evelinas Ekologiska:

Åh, nu längtar jag ännu mer ju! Vilka ljuvliga bilder!! <3
Önskar dig en fin fredag!
/Evelina - Evelinas Ekologiska

Svar: Men eller hur. Hoppas, hoppas på en vit jul!
Angelica

#3 - - Elin Svärdh :

Herregud så fint!! Och vad jag längtar med!! 💙🙌🏼

Svar: Tack fina Elin! Ja, kom igen nu vintern! <3
Angelica

#4 - - ISA:

Men vad mycket vackert! jag som har svårt för snö blev nästan lite sugen ;)

Svar: Tack snälla! :)
Angelica

#5 - - Emma:

Förutom korven så önskar jag nog precis exakt det samma ;)
Underbara bilder du bjuder på.

Svar: Tack Emma! :) Nu får vi hoppas att vintern kommer. Det har i alla fall varit minus och rimfrost några dagar nu. Näst bästa.
Angelica

#6 - - Simone:

Vilka fantastiska bilder - vilken känsla!

Upp