13 december.

 
 
 
 
 
 
 
 
Har precis landat i soffan under filten. Vi har haft en eftermiddag uppe på berget, ett stenkast hemifrån. Grannarna bjöd med oss upp för lunch, vi for fram på våra fyrhjulingat på skumpiga små skogsvägar och väl uppe är utsikten slående vacker. Jag hoppar genast av, nästan i farten, och trampar iväg över kalhygget. Sjön ligger stilla i kylan och efteråt värmer jag händerna runt koppen med varm glögg. När mörkret faller gräddas det kålbotten över öppen eld, som vi avnjuter med messmörduppa och fläsk. Så gott att jag vill gråta en skvätt. Vilket fantastiskt avslut på en fin luciahelg. Tack. ♥
 
Fotografi, Natur | |
#1 - - Daniella 🌙:

alltså wow, vilka bilder <3

Svar: Tack snälla! :)
Angelica

#2 - - Stina - Tillvaron.se:

Vilka fantastiska bilder, verkar ju ha varit en supermysig dag :D

Svar: Det var det verkligen. Tack så mycket!
Angelica

#3 - - Sara i Åre:

det ser väldigt mysigt ut!

Svar: Så himla mysigt!
Angelica

#4 - - Jenny Lina Carlsdotter:

Herrejösses vad mysig det såg ut! Det är min favorithund som var vi vattnet i somras/höstas också va? MÅSTE HA! :)

#5 - - TIDSTJUVEN:

Underbart! Det finns inget mysigare än skogsutflykter.

#6 - - victoria:

Så fina bilder.

#7 - - Sandra:

Jag hittade till din blogg förra veckan efter att en läsare hos mig tipsat om den. Ville bara säga att jag blivit helt och hållet förälskad i dina fantastiska bilder!

Upp